بيمارستان مرکز بهداشت آزمايشگاه مرکزي اورژانس 115

مناسبت ها

هفته بسیج را گرامی می داریم.

شعار هفته سلامت 1398: مراقبت های اولیه بهداشتی، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت



راهنماي دريافت خدمات








اطلاعيه ها


لينک هاي مفيد































دانلود ها


بخش نامه های کاربردی












آموزش کارکنان












واحدهای ستادی


آمار بازدیدکنندگان

بازدیدکنندگان آنلاین : 39

بازدیدکنندگان امروز : 8

بازدیدکنندگان دیروز : 30

بازدیدکنندگان کل : 481429

 
امام علی (ع): راستگو با راستگویی خود به همان می رسد که دروغگو با دروغگویی خود.

برگزاری کارگاه تناسب اندام، ارتقای سلامت از طریق ورزش ویژه کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع)


روز چهارشنبه مورخ 27/6/98، کارگاه آموزشی تناسب اندام و ارتقای سلامت از طریق ورزش با حضور جمعی از کارکنان مراکز آموزش فنی حرفه ای اردکان و میبد در مرکز آموزش امام علی (ع) شهرستان اردکان برگزار شد. در این جلسه دکتر علی خیوه متخصص طب ایرانی و مسئول ورزش ادارات درخصوص اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی و پیشگیری از بیماری ها صحبت کرد و گفت: با توجه به اینکه نقش ورزش در سلامتی بر هیچ کس پوشیده نیست با این وجود از دانستن تا عمل کردن مراحل دیگری وجود دارد که شامل پیش تفکر، تفکر، آمادگی، اقدام و پیگیری است با وجود کامل شدن تمام مراحل فرد عادت به انجام کاری می کند.
وی ادامه داد: برای شروع تحرک بدنی باید فرکانس، شدت، نوع ورزش و زمان آن مدنظر قرار گیرد و در این خصوص بهتر است 5 ـ 3 روز در هفته ورزش متوسط از نوع هوازی از جمله پیاده روی و دوچرخه سواری برای مدت 30 دقیقه انجام گیرد. وی خاطر نشان کرد: بهتر است در کنار ورزش های استقامتی یا هوازی، ورزش های قدرتی نظیر وزنه برداری و شنا 4 ـ 2 روز در هفته انجام شود. در ورزش های کششی یا انعطاف پذیری هم باید حرکات 20 تا 30 ثانیه نگه داشته شود تا کشش عضله صورت گیرد.